недеља, 3. новембар 2013.

Понос и портфолио

Без икакве дилеме сматрам да је рад који бих овде представила мој портфолио, јер је то задатак коме сам посветила највише времена (и живаца), и који је најличнији и, од свих задатака, најбоље представља мене.
Најпре је било неопходно да добро проучим упутство и пропратни материјал уз лекцију. На самом почетку, једноставне ствари попут додавања нове странице/подстранице или подешавања величине фотографије су захтевале мало више времена. И често сам морала да се враћам на упутство, што је додатно продужавало процес израде. Међутим, када сам то савладала, могла сам да се посветим другим детаљима. Тек тада, рад на изради портфолиа је постао занимљив, више него захтеван. Могла сам да размислим шта би то мој портфоли могао да садржи, на који начин ће то мене најбоље представити, на који начин да портфолио учиним професионалним а у исто време личним, и идеје су се саме рађале.
Испуњавање задатка је захтевало време, креативност, пуно размишљања и заиста посвећење задатку. Међутим, када сам га завршила, била сам, и још увек сам поносна на свој портфолио. Временом ћу га дорађивати и проширивати како би био све бољи.

Нема коментара:

Постави коментар