недеља, 3. новембар 2013.

Рекапитулација

Ево нас, пар недеља касније. Након пуно муке и зноја могу слободно да кажем да сам пуно тога новог савладала. Ево кратког подсећања:

  • Е-мејл налог ми је сређен "цакум-пакум" - језик је подешен, ознаке су израђене, мејлови су разврстани, потпис је уређен
  • Научила сам да цртам, израђујем гугл-документа, табеле, шаблоне, да их чувам на свом диску и на тај начин заштитим од могућег губитка, као и да их делим са колегама, ученицима, пријатељима
  • Гугл-арт галерија је једно од мојих најинтересантнијих открића, јер ми омогућава да из своје куће погледам изложбе изложене широм света
  • Посебно корисним сматрам то што сам научила да направим плејлисте на јутјубу
  • За моје ученике посебно ће користан бити градитељ приче
  • И на крају, оно што пре пар недеља нисам помислила да бих икада умела да урадим је мој портфолио у форми сајта
Одушевљена сам новим сазнањима, и сигурна сам да ћу им наћи место у свом даљем раду.

Нема коментара:

Постави коментар