уторак, 25. март 2014.

Портфолио - највећи изазов

Најзахтевнији, најизазовнији и најкориснији задатак на семинару Гугл апликације за Гугл генерације, према мом мишљењу, јесте креирање портфолија. Сви задаци су били добро осмишљени и водили су нас поступно кроз тајанствени свет Гугла, а овај задатак је представљао круну читавог семинара. Колико сам успешно успела да одговорим на постављени изазов, може се видети из мог првог портфолија, на који сам веома поносна и чијој изради сам приступила максимално посвећена. 
Креирање портфолија није био лак задатак. Са техничким делом нисам имала значајнијих проблема, највише ми је времена одузело осмишљавање структуре. Како сам преценила себе и мислила да ћу креирати комплетан портфолио (у вези са својим досадашњим професионалним развојем), велику пажњу сам посветила и одабиру искустава која су за мене најдрагоценија и која су највише утицала на мој професионални развој. Нисам била сигурна шта тачно да издвојим, бојала сам се да нешто важно не изоставим, а да опет не оптеретим портфолио гомилањем података. Бринула сам се и да ли ћу све то успети да пропратим одговарајућом рефлексијом, тачније, да ли ћу успети довољно јасно да објасним како је нешто утицало на мене и због чега ми је баш то искуство значајно. Морам признати да је ово једини задатак за чију израду су ми били потребни савети ментора. И мислим да смо на крају пронашли право решење.
Жао ми је што се моји планови нису остварили, али како је портфолио нешто што се стално развија и нешто што ме је веома заинтересовало, знам да неће бити заборављен завршетком овог семинара, већ тек предстоји рад на њему.



Нема коментара:

Постави коментар