уторак, 15. април 2014.

Анализа урађеног

Много ствари смо прешли на овом семинару. Неке ствари сам знала од раније, захваљујући самосталном истраживању, а неке сам научила на сличним семинарима. Ипак остало је доста ствари са којима сам се по први пут сусрела. Најјачи утисак на мене је оставило прављење мог портфолија, мој портфолио. Технички део постављања сајта није био тежак, инструкције су биле сасвим јасне. Највећи проблем сам имала у осмишљавању како тај порфолио треба да изгледа, шта треба да садржи како би ме ваљано представљао. Такође један од проблема је била рефлексија, јер како рече једна од колегиница ја сам "технички мозак". Ипак, гледајући како су други пре мене то урадили и коментаре модераторки успела сам да мом портфолију дам живот и смисао.
Коме бих препоручила семинар? Свима који воле да седе за рачунаром и играју се новим играчкама, који воле да проширују своја знања и сазнају како да свет рачунара примене у настави.
Коме не бих препоручила семинар? Свима који имају "страх" од рачунара, који то сматрају губљењем времена и људима са много обавеза з савкодневном животу јер је овај семинар захтеван и обиман. Тражи доста ангажовања

Нема коментара:

Постави коментар