уторак, 15. април 2014.

Зашто?

За овај семинар сам се пријавила на предлог наше директорке. Она је похађала овај семинар пре нас и била је поприлично одушевљена. Упозорила нас је да је семинар захтеван. Такође, наша законска обавеза да имамо портфолио је висила сваког дана у ваздуху а ова прилика да га направим у електронској форми ми се учинила сјајном, пошто сам наклоњенија овом виду чувања документације од гомиле папира у којима се треба снаћи. Добила сам прилику да ми неко покаже како да урадим квалитетно оно што се од мене тражи, да ми објасни како, и ја сам је прихватила. Мислим да је овај семинар развио све четири компетенције у одређеној мери. Мој утисак о најслабијој карици је била је моја креативност. Мислила сам да ћу се тешко изборити са осмишљавањем мог портфолија а да он буде добар. Оставила сам да се идеја и задатак слегну пар дана, погледала пар других портфолија  и решење је наишло само.

Нема коментара:

Постави коментар