недеља, 20. април 2014.

Анализа мог блога

За анализу сам одабрао свој блог који можете наћи на адреси http://leshkej.blogspot.com/ .
Изабрао сам израду блога јер сам радећи на њему се изузетно забављао, истраживао и доста научио.
Сматрам да је постојање блога веома корисно и да може веома да ми помогне у настави и да интеракцију са ученицима,како редовним тако и ванредним, подигне на виши ниво.
Семинар би препоручио свим колегама, међутим постоји једно али. Сматрам да је семинар ипак прављен за људе који раде на компјутеру и који имају прилично предзнање. Признаћете да у просвети има доста људи који не спадају у ту категорију.
Као највећи бенефит семинара сматрам израду портфолија, а пре свега то што сам отприлике схатио шта је портфолио и шта треба све да садржи.

Нема коментара:

Постави коментар