субота, 19. април 2014.

Анализа свог портфолија

За анализу сам одабрао свој портфолио који можете погледати на следећем линку:
https://sites.google.com/site/danilojeknicportfolio/
Одабрао сам портфолио јер спаја 2 корисне области, израду сајта и израду портфолиа на сајту. Обе области су ми битне за моје успешно напредовање у послу.

Израда сајта је била занимљива и може наћи примену у многим областима које нису везани за просфету. Нисам много губио време на дизајн због недостатка времена али сам увидео да постоје велике могућности у подешавању изгледа. Више сам се усредсредио на функционалност и доступне функције.
Израда портфолиа је била компликованија али такође веома корисна за свакога ко жели да настави да се бави овом професијом, да се даље усавршава... Требало је осмислити структуру портфолиоа и предвидети могућности накнадне надоградње а истовремено остварити прегледности и обухватити све сегменте у образовању.

Овај семинар бих препоручио свима који имају елементарно познавање рачунара да прошире своја знања и примене их на области којима се баве. Једини услов би био да имају стрпљења и довољно слободног времена јер је то мени конкретно недостајало за време семинара.


Нема коментара:

Постави коментар