четвртак, 21. август 2014.

Шта сам научила?

     С обзиром на специфичности свог стила учења, биће ми потребно неко време да сагледам шта сам све научила на семинару. Пробаћу, насумице, да побројим све што сам научила:
1. Како се прави Гугл-упитник;
2. Како се формира Гулг-календар;
3. Како се форира списак задатака у посебном програму;
4. Како се формирају Гугл-мапе;
5. Које су све могућности Гугл-диска (табеле, документи, шаблони, директоријуми);
6. Проширила сам знања о Блумовој таксономији и о вишеструким типовима интелигенције;
7. Проширила сам своја знања о портфолију, врстама портфолија.
    Пошто имам срећу да је портфолио новина која се поклопила сам мојим почетком рада, већ неко време пратим дешавања у вези са портфолијом. Овај семинар био је надоградња и то значајна мојих већ стечених знања. Највише бих похвалила другу лекцију 3. модула јер ме је показала како може лепо да се уреди лекција која би била примамљива деци. 
   Генерално, знам да сам научила доста тога што овде није набројано, али, због специфичног система учења, не могу свега да се сетим. "Доста прозора" је отворено, а када будем имала времена да им се детаљније посветим, вратићу се поново на њих. 
   

Нема коментара:

Постави коментар