уторак, 26. август 2014.

Срећна као дете

      Много ми је било интересантно да откривам да и ја могу да стварам на интернету. Дивила сам се и радовала прихваћеним задацима, чинило ми се да је сваки мало ремек - дело једне, до недавно, велике интернет - незналице. Међутим, моје највеће откриће и сазнање јесте портфолио. Могућност да сама направим сајт - портфолио, да управљам њиме, да мало по мало формирам изглед и садржај страница, то је заиста дивно! најважније од свега је, чини ми се, то што сам схватила суштину и смисао портфолиа. дакле, то је много више од пуког набрајања резултата, сабирања својих и ученичких диплома, програма, бодова... Портфолио тражи моју личност, моје размишљање, искуство, знање, треба унети своје утиске, коментаре, спознаје, закључке... Планирање је део тог документа, праћење процеса одвијања, развој мене као педагога. Сада се мој утисак и расположење потпуно променило. Портфолио је сведок мог постојања као виолинског педагога, свега оног што прати један такав пут: успеха, неуспеха, трагања...процес...

Нема коментара:

Постави коментар