уторак, 26. август 2014.

Много новог и занимљивог

Каква авантура! Да будем искрена, овај семинар је био велики изазов и задатак за мене. Нисам готово ништа знала о могућностима које могу наћи на Гуглу, а сада сам запамтила следеће:

  • да направим мапу
  • да направим анкету
  • да направим табелу
  • да истражујем изворе текстова и слика
  • да коментаришем
  • да чувам документа и разне садржаје на Гугл диску
  • да правим сајт
  • шта је портфолио и како да га направим
  • како да напишем писмо
  • да направим плејлисту
за мене је право откриће да  свака, па и најситнија ознака на екрану нуди неки пут, неку нову могућност да се уради доста тога занимљивог и корисног. Путовање интернетом постало је за мене јасније, имам нове путоказе и знам како да их користим. Мислим да сам напредовала доста, у односу на то какво ми је било знање и искуство пре семинара.

Нема коментара:

Постави коментар