Сваки наставник треба да има
јасан мотив са којим улази у школу. Да ли му је важно да се представи као
велики стручњак, који ће приказати сву узвишеност науке или као наставник коме
је стало да се ученици развију у жељеном правцу, а уз помоћ науке коју предаје?
Сваки наставник коме је тај
мотив јасан, успеће и да мотивише ђаке да уче.
Формало образовање наставника
је есенцијално, а неформало је веома важно за његов рад. Сваки наставник треба
да зна да је важно учити током целог живота, јер „учење је оно што ће највећи број одраслих радити у животу у 21. веку“, као што предвиђа Григори Перелман, руски математичар.
Зато сваки наставник који је
савладао све модуле семинара Гугл апликација за Гугл генерације треба да
употреби научено и помогне ђацима да што лакше дођу до знања и да им учење буде
лако и занимљиво.
Како један по полазника и пре семинара
користила сам већину апликација. Сада сам своје знање о некима од њих
приширила. Оно што је мени било јако позитивно на овом семинару је то што је
инсисторано на поштовању научне мисли, критичког рамишљања и разумевању значаја научних принципа. Такође, семинар ми је помогао да унапредим и сватање о
значају детаљног и одговорног планирања различитих начина праћења и вредновања
рада.
Гугл палета алата се може
схватити као интегрисано решене за комуникацију и сарадњу на нивоу једне
образове установе. Та сарадња се може одвијати између ученика и наставника, а и
наставника међусобно.
Знања стечена током обуке могу
да нам помоћи за осмишљавање и креирање материјала који ће мотивисати ученике
на рад и учење, да лакше и успешније заједнички или истовремени радимо на истим
документима, успешно делимо и чувамо податке, сазивамо састанаке, чувамо
слике, контакте...
Нова искустава и нова сазнања
увек треба да буду покретачи промена, у нашој школи их већ примећујем.
Нема коментара:
Постави коментар