среда, 27. децембар 2017.

Колико низбрдица, онолико узбрдица



Колико низбрдица,онолико узбрдица
,народна пословица


Семинар сам почела са предрасудом:"То је једноставно ,углавном ,то све знам".Као и обично у животу испоставило се да није све онако како изгледа и да је такав мој став био потпуно погрешан.
Стицајем околности,период када је семинар почео и његов ток ,поклопио се са турбулентним периодом у мом животу.Мањак слободног времена,гомила обавеза неорганизованост утицали су на стварање осећаја немоћи и делом панике у мени да нећу моћи да одговорим на све задатке који се постављају пред мене.Радна атмосфера у школи још више је подстицала те осећаје.Међутим,разговори који су се водили свуда око мене а тицали су се семинара за мене су били од помоћи .Недоумице које су колеге имали,искуства која су размењивали  ,ја сам слушала а онда при изради задатака примењивала.Мало по мало,"ушла сам у штос"...😊.Ажурна онолико колико су ми обавезе дозвољавале,али углавном успешна у изради задатака.Грешило се ...да,али те моје грешке су наилазиле на разумевање код предавача.То ме охрабривало да кренем даље.
Како је семинар одмицао ,мени је био занимљивији.Схватала сам да је све оно што нуди овај семинар јако корисно и применљиво у настави.
Сви алати су корисни на свој начин.У даљем раду ћу сигурно користити:Гугл календар(за преглед личних и школских обавеза -првенствено распореда писмених и контролних задатака),Гугл документ(израда и чување документације на једном месту),Гугл упитник(у наставним и ваннаствним активностима је јако корисно испитати мишљење испитаника ради бољег организовање одређених активности),и за мене најинтресантнији Гугл сајт(где ћу објављивати све оне садржаје који могу бити интересантни и корисни за ученике и колеге).
Жао ми је што нисам имала више времена да се бавим семинаром,али ћу се трудити да оно што сам научила из њега заиста користим у раду.

Нема коментара:

Постави коментар