Највећа добит за мене током вебинара
„Гугл-апликације
за Гугл-генерације” јесте рад у
базичном окружењу свих елемената Гугл-света, а то је Гугл-диск. У њега, као у
живо ткање могу уплести све што ми је неопходно за рад у настави, односно
школи, али и приватне белешке, фотографије, мапе са путовања, фотографије из
музеја уместо разгледница и слично. Из те базе могу даље градити материјале,
надограђивати их, богатити, дотеривати у различитим апликацијама које опет
увозим у Гугл-диск, или продукте израђене у истим апликацијам чувам у њему.
Уколико сам утврдила Гугл-диск као потку
свог ткања, у шаре тканице могу уплитати различите производе попут већ готових
у Јутјубу, а могу их креирати и сама, постављати садржаје да буду видљиви онима које таргетирам, а могу позвати
и сараднике и дати им допуст да раде заједно са мном на документу.
Морам издвојити још једно кључно
сазнање или умеће које смо током вебинара одвежбали, а то је таксономска
таблица према Блуму. Врло ми је важна јер ћу убудуће помоћу ње контролисати
колико сам прецизна у поставци циљева и задатака у припреми свог рада са ученицима,
а истовремено као реципроцитет, ученици ће моћи исто да чине уколико их усмерим
ка самовредновању према овој изванредној таксономији.
Нема коментара:
Постави коментар