субота, 3. март 2018.

Гугл-методика за Гугл-генерације


            Нисам могла ни помислити да ће мој други вебинар Заједнице која учи „Сазнање” оволико утицати на мој даљи рад са ученицима, са колегама у школи, на приватном плану. Свесна сам одавно да смо у процесу четврте револуције на пољу људских достигнућа, и да ће управо ова бити најтурбулентнија, а за оне који не ухвате прикључак са токовима бити врло мучна.
            Одавно сам укључила виртуелни свет у своју учионицу и користила тек неколицину Гугл-алата у настави, а како је занимање наставника и учитеља позив, а не само посао, моје Гугл-виртуелне учионице раде од раних јутарњих, до касних вечерњих сати. Одговарам на питања, процењујем задатке, остављам радне материјале... Потврду да сам на правом путу увидела сам управо на овом вебинару. Хвала!
            Већ на самом почетку, сусрет са садржајем књиге Николаса Кара „Плитко” потврђује моје промишљање и немам више несигурности, ни дилеме да ли чиним добро што методику наставе коју сам учила на студијама замењујем неком сасвим другом – Гугл-методиком. Читав свет се мења! И ми смо сведоци истог. Захваљујући овом вебинару који ме је оснажио у мишљењу о променама, не само да ћу бити њихов сведок, већ и активни учесник. Сада тек видим колико нисам знала чак ни о оним алатима за које сам била убеђена да знам да користим. Знала сам, али врло површно. Сваки алат који сам на вебинару ГаЗГг искусила, а сигурно ћу још неки пронаћи, примењив је у учионици и образовању, само треба изнаћи право место и меру. Али ту је таксономска таблица за помоћ, самопроцену и евалуацију – мој нови орјентир. Блумова таксономија је потпуно откровење за мене и надаље ћу је свакако примењивати приликом припрема наставе.
            Друга ствар која ми плени пажњу јесте рад са колегама на истом документу, пројекту, како год, али у реалном времену. Та дивна размена идеја и стваралачке енергије коју сам искусила, ничим није мерљива. Бићу срећна ако остале колеге у школи убедим да ми се придруже у раду на документима у Гугл-диску, а верујем да хоћу. Убудуће ћу своје извештаје, месечне и годишње планове, као и друга школска документа чувати на Гугл-диску, а приступ истим документима моћи ће да има педагог или директор школе којима их свакако шаљем, наравно и колеге са којима на изради неког документа сарађујем. До сада сам документа, идеје, дораде, разраде, допуне, исправке... размењивала мејлом, а сада ће и моје колеге осетити добробит овог вебинара.
            Најзад, морам да додам, ово је редак вебинар или семинар за који могу да тврдим да сам у њему била активни учесник и сарадник, а не само неми посматрач.
                Ах, да! Сајт за мој Читалачки клуб већ имам!
             

Нема коментара:

Постави коментар