уторак, 6. март 2018.

моје искуство са гогл апликацијама за гогл генерацију

ПОЗДРАВ ЦЕЛОЈ ЕКИПИ КОЈА ЈЕ УЧЕСТВОВАЛА И ЈОШ УВЕК УЧЕСТВУЈЕ НА ОВОМ ЕЛЕКТРОНСКОМ СЕМИНАРУ

Сумирати резултате једног семинара требало би бити лако али није тако увек. Наиме на овом има толико пуно ствари које нас окружују ту су одмах испред нас а ми тога нисмо свесни.  Нико ти не може показати све могућности које ови алати могу да омогуће у креирању наставног садржаја и провере усвојеног знања код наших ученика.
Не можемо ни користити све алате које  - апликације које имамо на располагању јер ћемо неке заборавити и да постоје,
Разноврсност онога шта се може учинити и искомбиновати овим апликацијама нема краја и зависи само од наше маште и ЗНАЊА.
За нас (или да будем мало прецизније  -  мене) мало старије у неким моментима  није било лако. Из разлога што решења нису сервирана на једном месту него треба се понекад и добро намучити и тражити прави пут до апликације која нам је у том моменту потребна.
Првог дана сам написао да све делује мали конфузно да су решења разбацана да се не сналазим баш најбоље је била велика истина бар за мене. Гогл је био само један претраживач који је био у функцији да се нађе нешто што нам у том тренутку теба на интернету. Како је је одмицао семинар тако су се појављивљли нови алати који су веома успешно помагали у реализацији задатих задатак.
ПОставио бих себи једно питање: колико сам ја све ово добро урадио. Да будем искрен потрошио сам доста времена јер нисам желео да превише запиткујем Покушавао сам да сам нађем решење. Завиривао сам у туђа решења и када сам видео да је могуће оно што је тражено после мало експериментисанња и ја сам проналазио решење које је било ту али једноставно нисам га видео. С обриром да пишем овај блог који би требао да је завршни рад, задатак на крају овог семинара схватам да сам сада уствари на на самом почетку јер ћу моћи да генерацији која себе сматра технолошки и информатички много образованијом покажем да и ми мало старији просветни радници не бежимо од нових технологија и да се успешно носимо са њима и имамо шта да научимо наше ученике.



Нема коментара:

Постави коментар