Пишем овај пост под ознаком разумевање, јер ми
је, поред осталих таксономија рефлексије - памћења, примене, анализе, креирања
и евалуирања - овај когнитивни процес међу најважнијима: ако не разумем оно што
радим, онда нећу бити у стању ни да следећи пут применим, или барем да применим
на одговарајући начин, оно што сам урадила при изради тренутног задатка, нити
ћу бити у стању да на адекватан, приступачан начин пренесем даље, својим
ученицима, па и својим колегама, како сам дошла до решења неког проблема, кроз
које сам поступке прошла да бих у потпуности разумела, нпр., пређену материју,
упутство за употребу неког веб-алата, могућности/начине примене тог-и-тог веб-алата...
Али разумевање, као когнитивни процес, за мене,
подразумева и јасно схватање, свест о сврсисходности неке наставне
јединице, о потреби коришћења технолошких помагала, као и свест, уопште, о
неопходности праћења новина и учења ради развоја или, барем, „држања корака“ са
токовима стварности у којој живимо.
У току израде задатака на овом семинару, било ми је
изузетно важно да разумем и широке могућности коришћења разних Гуглових алата,
чување у облаку и дељење радних материјала са својим колегама-сарадницима а,
исто тако, сматрам веома важним разумевање и савладавање начина слања задатака
као постова на сајт, комуницирање са колегама и координаторима на форуму Гугл+
алата и аргументовано коментарисање свога рада и евалуирања целокупног
усавршавања на овакав, савремен, електронски и практичан начин на овоме блогу.
Нема коментара:
Постави коментар