недеља, 11. март 2018.

Шта је важно у оном што сам урадила



Пишем овај пост под ознаком разумевање, јер ми је, поред осталих таксономија рефлексије - памћења, примене, анализе, креирања и евалуирања - овај когнитивни процес међу најважнијима: ако не разумем оно што радим, онда нећу бити у стању ни да следећи пут применим, или барем да применим на одговарајући начин, оно што сам урадила при изради тренутног задатка, нити ћу бити у стању да на адекватан, приступачан начин пренесем даље, својим ученицима, па и својим колегама, како сам дошла до решења неког проблема, кроз које сам поступке прошла да бих у потпуности разумела, нпр., пређену материју, упутство за употребу неког веб-алата, могућности/начине примене тог-и-тог веб-алата... 
Али разумевање, као когнитивни процес, за мене, подразумева и јасно схватање, свест о сврсисходности неке наставне јединице, о потреби коришћења технолошких помагала, као и свест, уопште, о неопходности праћења новина и учења ради развоја или, барем, „држања корака“ са токовима стварности у којој живимо.   
У току израде задатака на овом семинару, било ми је изузетно важно да разумем и широке могућности коришћења разних Гуглових алата, чување у облаку и дељење радних материјала са својим колегама-сарадницима а, исто тако, сматрам веома важним разумевање и савладавање начина слања задатака као постова на сајт, комуницирање са колегама и координаторима на форуму Гугл+ алата и аргументовано коментарисање свога рада и евалуирања целокупног усавршавања на овакав, савремен, електронски и практичан начин на овоме блогу.

Нема коментара:

Постави коментар