недеља, 3. новембар 2013.

На крају

Ево ме на самом крају 3. модула. Ово је мој први онлајн семинар.
Пуно уложеног труда, муке у савладавању свих задатака. Али као што неко рече " Без муке нема науке."
Када ми је колегиница Јасмина  препоручила семинар ГАзГГ, била сам подозрива и несигурна јер нисам имала пређашња искуства са онлајн семинарима а поготово што се радило о коришћењу веб алата и могућностима које пружа Гугл, јер нисам имала пуно сазнања о томе,  а и те како ми је било потребно. У жељи да помогнем себи и савладам вештине које овај семинар пружа била сам пуна усхићења и једва чекала почетак. На самом почетку је било све у реду. Припремни задатак није изискивао много сналажења и трагања. Стекла сам храброст да ја то могу. Одважно сам приступила борби. Као  по неписаном правилу почело је све да се компликује. У мојој глави је почињао неред. Стала сам и потпуно бла збуњења код прављења албума. Никако ми није било јасно као да пребацим слике из датотеке. Непозната и мени неприхватљива реч у том тренутку " отпреми" закомпликовала је све. Све сам радила по упутству али слика нема. И таман када се у мојој глави појављивао глас " Одустани", "Није ово за тебе" , прискочила ми је у помоћ иста моја Јасмина и решила дилему са пар реченица. Након успешног " отпремања"  фотографија у албум самопоуздање се вратило. Задатке сам решавала по упутству без проблема. Дошао је на ред задатак портфолио у коме сам уживала. Читала сам и слушала пажљиво упутства модераторки које су детаљно изложиле план рада. Странице су се низале без проблема, подстранице такође. Одабир теме, бирање боје текста и остало...Све како треба. 
Сада када се осврнем уназад и погледам  шта сам урадила осмех ми украси лице. Задовољна сам наученим,богатија новим сазнањем. Ово је било лепо и вредно искуство за мене, а најважније да ћу ја моћи, примењујући научено са овог семинара  обогатити учење својим ђацима а себе учинити сигурнијом и бољом.






  

Нема коментара:

Постави коментар